Joskus asiakkaalle lähtevä varaus- tai tilausvahvistus päätyy roskapostiin tai on jostain muusta syystä hukassa. Voit lähettää sen uudelleen seuraavan ohjeen avulla.
Tilausvahvistuksen uudelleenlähetys
![Raportit-valikko](https://nexxo.fi/wp-content/uploads/2021/08/image-121.png)
Valitse hallinnan sivuvalikosta Raportit
![](https://nexxo.fi/wp-content/uploads/2023/08/Screenshot-2023-08-29-at-9.30.21.png)
Valitse alavalikosta Verkkomaksut
![](https://nexxo.fi/wp-content/uploads/2023/08/image-1-1024x117.png)
Taulukko verkkomaksuista aukeaa.
![](https://nexxo.fi/wp-content/uploads/2023/08/Screenshot-2023-08-29-at-9.41.15.png)
Paina haluamasi tilauksen riviltä ostoskori-linkkiä
![](https://nexxo.fi/wp-content/uploads/2023/08/Screenshot-2023-08-29-at-10.36.59-1024x523.png)
Ostoskorin tiedot aukeavat näytölle. Etsi Verkkomaksut-osio näkymän oikeasta alalaidasta. Syötä asiakkaan sähköpostiosoite (tai muu vastaanottaja) laatikon alalaidan tekstikenttään. Paina Lähetä sähköpostiin.
![](https://nexxo.fi/wp-content/uploads/2023/08/image-2-1024x526.png)
Järjestelmä ilmoittaa, onnistuiko sähköpostin lähetys.